Dienstag, 20. November 2007

Dumnezeu raspunde la rugaciuni, dar rugati-va concret!!!

Azi am avut o experienta cu totul deosebita, o experienta care nu doar m-a uimit, dar m-a si incurajat mult. Vreau sa o impartasesc cu voi in primul rand ca sa va bucurati impreuna cu mine si in al doile-a rand pentru a-L lauda pe Domnul si pentru a va incuraja si pe voi. Nu de mult timp mi-a spus o prietena ca este foarte important ce ne rugam si ca este foarte important sa fim cat mai concreti in cererile noastre. Azi dimineata m-am rugat diverse lucruri si apoi deodata mi-a venit in mine sa ma rog concret pentru un lucru. Eu tocmai am facut o pagina web, este prima pagina oficiala pe care o fac. Fiind primul proiect si neavand multa experienta nu am indraznit sa cer multi bani, mai mult o suma simbolica. Suma a fost si mai simbolica trebuind sa o impart cu colegul meu cu care am lucrat impreuna. Totusi pagina a luat cel putin triplu din timpul programat pentru a o dezvolta. Dar nu as fi avut curajul sa cer mai multi bani, cu atat mai mult ca ne-am inteles asupra pretului si nu ca am fi platiti cu ora. Totusi azi, nici eu nu stiu cum, am indraznit sa-i cer la Domnul ca daca se poate (cu multa sovaiala si retinere) sa faca in asa fel ca sa primesc mai multi bani decat initial hotarat pe pagina, desi am vazut acest lucru imposibil. Pentru cine nu stie, eu la negociere nu sunt buna sau mai babeste spus: nu imi place sa ma targuiesc :) azi intreband persoana in cauza pe cand ne putem bucura de plata, m-a intrebat spre surprinderea mea cat o costa. I-am spus ca noi ne-am inteles la suma x si nu vreau sa fortez nota, stiind ca ea mi-a facut o favoare dandu-mi mie proiectul desi avea o oferta avantajoasa la altcineva. Dar persoana m-a incurajat ca pentru ea este important sa fim si noi bine platiti si multumiti si sa nu ne simtim folositi. Asa ca eu am spus o suma mai mare si apoi ea a mai scazut din ea si uite asa primesc mai multi bani pe proiect. Nu mult mai multi, dar si acel ceva pentru mine inseamna foarte mult. Nici nu pot sa va spun ce uimita si surprinsa am fost si cat de recunoscatoare ii sunt lui Dumnezeu pentru aceasta experienta. Imi dau seama tot mai mult cat de importanta este rugaciunea si mai ales sa ne rugam concret. Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti.

4 Kommentare:

Eliza hat gesagt…

Multumesc ca mi-ai dat un impuls si o incurajare. Chiar aveam nevoie, avand in vedere ca si eu ma rog de aproape trei luni sa-mi gasesc de lucru, dar inca nu am primit raspuns. Mai sunt si restrictiile astea din Marea Britanie pentru romani. M-am gandit mult la asta in ultimul timp si ma simt un pic cam descurajata. N-am mai stat niciodata o perioada asa de lunga fara serviciu, e foarte frustrant pentru o persoana obisnuita sa fie independenta. Am renuntat la serviciul meu din Romania pentru a pleca in Anglia la sotul meu si acum mi-e foarte greu sa accept faptul ca trebuie sa depind de el financiar. Poate Dumnezeu considera ca nu e inca timpul potrivit. Oricum, eu am sa continui sa ma rog.

iuliagb hat gesagt…

Foarte bine faci. Si mie mi-e greu in multe situatii sa astept raspunsul Lui, dar cel mai important cred ca este sa avem incredere IN EL. Asta inseamna sa avem incredere ca El stie ce face. Vei vedea ca El iti va rasplati credinciosia peste asteptari. Am sa iti scriu un email zilele astea. Te pup.

Eliza hat gesagt…

Multumesc mult. Si eu te pup si astept emailul.

Eliza hat gesagt…

Draga Iulia, multumesc pentru comentarii, abia azi am apucat sa le citesc, ca de o saptamana n-am mai publicat nimic pe blog. Sper ca ai primit emailul meu. Te pup