Samstag, 2. Februar 2008

Predici despre rugaciune

Interesata in ultimul timp mai mult despre rugaciune, am cautat predici pe aceasta tema. Am gasit predici foarte bune pe www.resursecrestine.ro
Sunt predici de Lazar Gog. Sunt predici despre rugaciunea cu autoritate, rugaciunea cu lacrimi, rugaciuea de cercetare personala, rugaciunea de cerere etc. Nici macar nu am stiut ca sunt atatea tipuri de rugaciune.
Hai sa va zic cum ajungeti la ele. Odata ce ajungeti pe site alegeti din meniul "predici" --> "predici mp3", apoi il selectati la predicator pe "Lazar Gog" si apoi albumul "cand va rugati sa ziceti". Apoi puteti alege care predica va intereseaza si dupa ce ati ales-o, va trebui sa scrieti in casuta de dedesubt rezultatul micii operatii aritmetice dupa care apasati "download". Apoi se deschide fereastra care arata cu ce program se va deschide predica si dati "open". Merg bine cu Windows Media Player. Sper sa va placa si voua, eu am invatat foarte multe lucruri noi.

Keine Kommentare: