Donnerstag, 21. Februar 2008

Crestini arestati in Massawa, Eritrea

Am preluat stirea de pe www.resursecrestine.ro


Va mai trimit lista tarilor in top unde este la ora acutala cel mai periculos sa fii crestin:

2008 World Watch List

1. North Korea
2. Saudi Arabia
3. Iran
4. Maldives
5. Bhutan
6. Yemen
7. Afghanistan
8. Laos
9. Uzbekistan
10. China

Si acum articolul:
potrivit unui raport din 27 ianuarie de la Centrul de Informare din Golf, 30 de tineri crestini apartinand bisericii penticostale din portul Massawa de la Marea Rosie, au fost arestati saptamana trecuta de catre guvernul eritrean. Raportul nformeaza de asemena ca campania de arestare a crestinilor s-a raspandit si in alte orase, incluzand si capitata Asmara, unde detinutii au fost siliti sub tortura sa dezvaluie si numele altor credinciosi.


Rugati-va ca Dumnezeu sa-i sprijineasca pe crestinii intemnitati cu harul si pacea Sa. Rugati-va pentru crestinii eritreeni sa continue sa ramana tari in credinta in Christos in ciuda persecutiei (2 Tesaloniceni 3:1-3).

Stire preluata de pe
www.persecution.net

Domnul sa ne binecuvanteze pe toti si sa ne dea putere si intelepciune la fel ca si multa dragoste si rabdare!




2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Am citit, draga mea, e dureros si pt cei care n-au libertatea de a avea credinta in Isus Hristos si pt cei ce sunt asupriti si inchisi pt ca ii invata pe oameni evanghelia despre Isus. Nu ne va fi usor dar ce am face fara Isus? El este cu noi in fiecare clipa grea pe acest pamant, El este cu mine acum cand fac tratamentul acesta greu de suportat. Multumesc ca mi-ai scris, Schatzi. Ce bine ca Mashia Yeshua este cu tine, Ii multumesc pt jertfa Lui. Te pup

Anonym hat gesagt…

Citind stirea aceasta mi-am amintit de o scrisoare pe care a citit-o un pastor din Bucuresti la o intalnire, despre cum s-a gandit intr-o zona din Turcia eliminarea crestinilor. Copii de 14-15 ani sunt invatati sa creada ca toti crestinii sunt pericol, si trebuie eliminati. Sunt invatati sa foloseasca arme ca sa ii omoare, pentru ca se stie ca in urma acestor fapte grave, copiii vor fi trimisi la casa de corectie, NU la inchisoare, cum ar fi trimisi adultii. Manipulare! Multumim lui Dumnezeu ca noi suntem in zone cu pace. Sa avem intelepciunea sa traim dupa Voia Lui! Amelutz